شرایط-گارانتی-و-ضمانت

در راستای  آسودگی خاطر مشتریان عزیز، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده است، که در صورت بروز مشکل پس از خرید بتوانید از این شرایط استفاده کنید.

نکته : حتما کالای خود را در لحظۀ دریافت از شخص تحویل دهنده از لحاظ ظاهری بررسی نمایید ، چون تحویل گرفتن کالا به منزلۀ تایید سلامت ظاهری آن است و پس از آن اعلام ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج است.

شرایط هفت روز مهلت تست:

  • در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکل فنی باشد،خریدار میتواند تا هفت روز کاری کالای خود را با هماهنگی بخش گارانتی به فروشگاه ویستا کامپیوتر بازگردانید.(قوانین و مقررات)
  • کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی ویستا کامپیوتر بررسی خواهد شد و در صورت تایید ایراد فنی عنوان شده از جانب شما ، محصول خریداری شده برای دریافت خدمات به شرکت گارانتی ارسال خواهد شد.
  • تصمیم گیرندۀ نهایی در رابطه با وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض کالا) شرکت گارانتی کننده است.
  • درصورت عدم تایید مشکل فنی، محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.
  • برای تعویض کالای خریداری شده و یا مرجوع کردن آن، در مدت زمان هفت روز مهلت تست، کالا باید پلمپ باشد و بعد از ارسال به فروشگاه ویستا کامپیوتر به تایید کارشناسان فنی برسد.
  • در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق مبلغ آن طبق قوانین گارانتی به حساب مشتری واریز خواهد شد و یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض شده و تفاوت قیمت آن محاسبه می‌گردد.

نکته: این خدمت شامل خط و خش ، شکستگی ، ایراد ظاهری و موارد فنی که در صورت استفاده و یا نصب نادرست کاربر ایجاد شده است را نمی شود. برای استفاده از مهلت تست کالای شما باید دارای گارانتی اصلی باشد و گارانتی های شرکتی شامل مهلت تست نمی شوند، در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

اقلامی که فاقد مهلت تست هفت روزه بوده و شامل قوانین بالا نمیشوند:

  1. کارت گرافیک بایوس خورده
  2. کالاهای دارای گارانتی شرکتی
  3. انواع هارد دیسک
  4. CPU اینتل
  5.  درایو نوری (سی دی رایتر، دی وی دی رایتر، بلو ری رایتر)
  6. لپ تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ، آل این وان و مینی پی سی
  7. پیکسل سوخته مانیتور تا تعدادی که شرکت تولید کننده و گارانتی کننده اعلام می‌کنند (3 تا 6 پیکسل بسته به شرکت تولید کننده و گارانتی کننده)
  8. سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند

نکته: اقلام ذکر شده باید توسط خود مشتری به گارانتی ارسال شوند.