با توجه به افزایش روز افزون فروشگاه های اینترنتی و خرید آنلاین مشتریان جهت خرید کالای مورد نیاز از فروشگاه های خرید می کنند که قابل اعتماد باشند و از لحاظ قیمت محصولات، زمان ارسال، کیفیت بسته بندی و.. اطمینان داشته باشند که این امر باعث شده است که رقابت بین فروشگاه های آنلاین بیشتر شود.

یکی از دغدغه های مدیران فروشگاه های اینترنتی در راستای تحویل سفارشات سالم ، خرید لوازم بسته بندی استاندارد و اقتصادی است که به همین دلیل تیم ویستا کامپیوتر در پاییز سال ۱۳۹۹ تصمیم به راه اندازی اولین مرکز تخصصی خرید جانبی کامپیوتر فروشگاه های اینترنتی گرفته ایم.

در روش سنتی مدیران کسب و کار باید جهت خرید لوازم به بازار مراجعه میکردند و به دلیل محدودیت در تنوع محصولات و حجیم بودن لوازم امکان جابجایی دچار مشکل می شدند و زمان زیادی را صرف میکردند که با توجه به محدودیت های زمانی مدیران روش خرید آنلاین خیلی مورد استقبال قرار گرفته است، ما در ویستا کامپیوتر این امکان را فراهم آورده ایم تا مشتریان با توجه به محدودیت مکانی که دارند امکان انبار کردن نداشته باشند به همین دلیل می توانند از تمام نقاط کشور محصولات مورد نیاز خود را با توجه به مصرف  بصورت یک یا چند پارت در ماه خریداری کنند و درب شرکت یا انبار خود تحویل بگیرید.