یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در ویستا کامپیوتر، رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان است. ما اینجاییم تا سفارش‌های شما در شرایط مطلوب، مورد تأیید و انتظارتان برای شما ارسال شود. در صورتی که به دلایل زیر قصد بازگردانی کالا را داشته باشید می‌توانید با رعایت مفاد اعلامی این کار را به راحتی انجام دهید. شک نداشته باشید که ما تمام تجربه‌های تلخی که در خریدهای اینترنتی داشته‌اید را با این قوانین، از بین می‌برد و شما را به یکی از مشتریان ثابت و راضی خود تبدیل می‌کند!

اگر از خرید خود پشیمان شده‌اید…

حتماً برای شما هم پیش آمده است که پس از خرید کالای موردنظر خود، از خرید و انتخاب خود پشیمان شده باشید و دیگر هم نمی‌توانید کالا را پس بدهید؛ اما ویستا کامپیوتر آماده است تا حتی زمانی که مشتری از خرید خود پشیمان شده است، کالا را به طور کامل پس بگیرد!

پس اگر تا 7 روز پس از خرید محصول، از انتخاب خود پشیمان شدید، می‌توانید آن را عودت دهید مشروط به اینکه:

  • به هیچ عنوان پلمب کالای خریداری شده از این فروشگاه باز نشده باشد، در غیر این صورت از عودت کالا معذوریم.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا، بر عهده خریدار است.

نکته: مشتری می‌تواند روش تحویل کالا را خودش انتخاب کند. معمولاً این 7 روز مهلت بازگرداندن کالا از زمان اعلام شرکت حمل کننده معتبر کالا به فروشگاه اینترنتی ویستا کامپیوتر آغاز می‌شود.

اگر کالایی که دریافت کرده‌اید دارای نقص یا ایراد باشد…

حتماً از خود می‌پرسید که چگونه می‌توان بدون باز کردن پلمب محصول، از سلامت آن اطمینان حاصل کرد؟ اگر پس از خارج کردن کالا از بسته‌بندی متوجه نقص یا ایرادی در آن شدید، نگران نباشید! می‌توانید با استناد به شرایط زیر، برای بازگرداندن کالا اقدام کنید. معمولاً محصولات ارائه‌شده در ویستا کامپیوتر به سه شکل مختلف گارانتی می‌شوند که شرایط بازگرداندن هر یک با دیگری تفاوت دارد:

  • گارانتی اصلی: برای استفاده از گارانتی اصلی محصول، خریدار باید کالای خریداری شده را برای شرکت گارانتی کننده یا نمایندگی‌های آن ارسال نماید. در این حالت ویستا کامپیوتر هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی محصولات ندارد.
  • گارانتی شرکتی یا ویستا کامپیوتر: برخی از محصولات توسط شرکت ویستا کامپیوتر گارانتی شده‌اند برای عودت آن ها ابتدا باید هماهنگی‌های لازم را با کارشناسان ما انجام داده و سپس کالای معیوب خود را ارسال نمایید. کارشناسان فنی علت را بررسی کرده و نتیجه را به خریدار اعلام می‌کنند.

اگر کالای ارسالی با آنچه که سفارش داده‌اید، فرق می‌کند…

کسانی که اهل خرید اینترنتی هستند همیشه این دغدغه را دارند که محصولی که دریافت می‌کنند از نظر جنس، برند، رنگ، گارانتی و… با آنچه که سفارش داده‌اند، تفاوت داشته باشد. این نگرانی‌ها جایی در خرید از ویستا کامپیوتر ندارد؛ زیرا ما کالا را بدون هیچ هزینه‌ای از شما پس می‌گیریم و سفارش شما را با همان شرایطی که انتظار دارید برایتان ارسال خواهیم کرد؛ البته توجه داشته باشید که پلمب کالا نباید باز شده باشد.

برای عودت کالای مغایر با سفارش ثبت شده تا 24 ساعت پس از دریافت آن از شرکت حمل کننده فرصت دارید. در این صورت شرایط بارگردانی کالا به شرح زیر است:

  • هزینه عودت کالای مغایر، بر عهده شرکت است.
  • برای محاسبه زمان عودت کالا باید به تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا از شرکت حمل کننده توجه کرد. شما 24 ساعت برای بازگرداندن کالای مغایر وقت دارید.
  • ضروری است تا کارتن و جعبه کالا نیز حفظ شود و محصول را در جعبه خودش پس بفرستید. امکان استفاده از این سرویس در صورتی که جعبه کالا به هر شکلی نظیر برچسب زدن، نوشتن توضیحات و آدرس و … مخدوش شده باشد، وجود ندارد.

نکته: چنانچه تحویل سفارش مشتری به دلیل عدم موجودی کالا، قابل تحویل نباشد؛ ویستا کامپیوتر موظف است وجه دریافتی را ظرف مدت 24 ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه فقط به شماره کارتی که با آن خرید انجام شده، قابل انجام است. در صورتی که مشتری در اعلام حساب / کارت بانکی تأخیر داشته باشد، ویستا کامپیوتر هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

پشیمانی، عیوب فنی و مغایرت کالای ارسال شده با سفارش در ویستا کامپیوتر قابل‌جبران می‌باشد؛ زیرا رضایت شما برای ما مهم است!