اگر می‌خواهید از تمام خدمات و سرویس‌های ویستا کامپیوتر استفاده کنید باید با قوانین و مقررات این مجموعه برای قیمت‌گذاری، ثبت سفارش، پرداخت وجه، دریافت کالا و استفاده از شرایط بازگردانی کالا توجه داشته باشید. ثبت‌نام در این سایت به منزله قبول تمام شرایط زیر است:

قیمت‌گذاری:

  • تأیید و پرداخت فاكتور در سایت ویستا کامپیوتر توسط خریدار به منزله تا تمامی مواردی است که در بخش قوانین و مقررات این سایت به آن اشاره شده است.
  • قیمت تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین ویستا کامپیوتر (www.vistacomputer.ir) بروز است و هیچ هزینه‌ای به‌جز هزینه حمل‌ونقل (آن هم در مواقعی که ویستا کامپیوتر ارسال رایگان ندارد) به مبلغ نهایی فاکتور اضافه نخواهد شد.

ثبت سفارش:

  • سفارش‌های شما در هر ساعت از شبانه‌روز و تمامی روزهای هفته قابل ثبت است، اما پردازش و ارسال آن‌ها تنها در روزهای کاری انجام می‌شود. در تعطیلات رسمی، پردازش سفارش‌ها صورت نمی‌گیرد.
  • در بازه‌های پرترافیک مانند تعطیلات نوروز، اسفند، شب یلدا، بلک فرایدی و موارد مشابه، به دلیل ازدحام در اداره پست، ممکن است تحویل بسته‌ها با تأخیر همراه باشد. لطفاً این موارد را هنگام ثبت سفارش در نظر بگیرید. همچنین، مسئولیت حمل و نقل بر عهده شرکت حمل‌کننده است.
  • در ویستا کامپیوتر گردش انبار بسیار بالا است و سفارش‌های تحویل حضوری در شهرهای مشهد و تهران ممکن است در همان روز، قابل تحویل نباشد. تحویل حضوری می‌تواند حداکثر با 24 ساعت کاری، تأخیر انجام شود.
  • برای خرید محصول روی تعداد یا به صورت عمده باید با پشتیبانی ویستا کامپیوتر تماس حاصل نمایید تا از موجودی محصول موردنظر مطلع شوید.

پرداخت وجه:

  • در صورتی که از پرداخت کارت به کارت برای تسویه فاکتور استفاده کرده‌اید باید تصویر رسید پرداخت خود را به شماره پشتیبانی در واتساپ / تلگرام (09361035999) ارسال نمایید.
  • در صورتی که محصول شما در انبار فروشگاه موجود نباشد، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار کمتر از 24 ساعت به حساب خریدار عودت داده می‌شود.
  • در صورت لغو سفارش توسط خریدار، ویستا کامپیوتر 48 ساعت کاری مهلت دارد تا وجه را به خریدار عودت دهد. عودت وجه تنها به حسابی عودت داده می‌شود که کالا از آن حساب خریداری شده است. ویستا کامپیوتر از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

دریافت کالا:

  • مسئولیت سلامت كالاها در هنگام ارسال بر عهده شركت‌های بیمه است.
  • خریدار بایستی در هنگام دریافت سفارش، بسته‌بندی آن را بررسی نماید تا اگر نقصی در بسته‌بندی یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده، آن را در حضور مأمور پست به‌صورت رسمی صورت‌جلسه کرده و بایستی از دریافت کالا خودداری نماید. این موارد باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به پشتیبانی ویستا کامپیوتر اطلاع داده شود تا همکاران در بخش پشتیانی ویستا کامپیوتر پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش، کالا را از نظر ظاهری و مشخصات فنی بررسی کرده و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری یا مغایرت در مشخصات فنی کالا که در سایت ثبت شده، آن را به ما اعلام نماید.

تمامی قوانین و مقررات ویستا کامپیوتر در راستای کسب رضایت مشتری و بر اساس اصول مشتری‌مداری تنظیم شده‌اند پس با قبول آن‌ها و خرید از ما تجربه خوبی از خرید اینترنتی خواهید داشت.